Skip to main content

Életkori kategóriák:

A játékosok a születési időpontjuk megadásával a 3 különböző életkori kategória egyikébe kerülnek.  Az életkori kategóriák a következők: 14 év alatti játékosok, 14-18 év közötti játékosok és 18 év felettiek.

A pálya:

Minden versenyző összesen 5 kört tehet meg a „Kakucsring” körpályán.
Az 5 körből 2 gyakorló kör megtételére van lehetőség, a rendszer a következő 3 kör időeredményeit rögzíti, így ezek a körök számítanak bele a versenybe.
A versenyzőknek az 5 kör megtételére összesen 5 perc áll rendelkezésükre, amennyiben ezen idő alatt nem tudják teljesíteni az előírt körszámot, úgy az utolsó befejezett kör ideje számít bele az értékelésbe.

A döntő:

A döntő a korábbiaktól eltérő pályán zajlik; életkori kategóriánként a 6 legjobb versenyző a döntő előtt 2 alkalommal edzés keretében gyakorolhat. A döntőben maximálisan 7 perc áll rendelkezésre az egyes versenyzők számára, hogy a pályát teljesítsék.

1

Regisztrálj weboldalunkra!

Az időpontfoglaláshoz regisztráció szükséges.
2

Foglalj időpontot!

A szimulátorvezetéshez időpontot kell foglalnod előzetesen.
3

Versenyezz a legjobb időeredményért!

Az emailben kapott rajtszámoddal tudnak a hoszteszek beazonosítani, és az eredményeidet is majd ezen rajtszám mellett láthatod majd a listában!

A JÁTÉK MECHANIZMUSA

  • A meghirdetett időszakban az Arena Mall földszintjén, a Panoráma lift előtti területen kettő darab szimulátor kerül elhelyezésre, amelyek segítségével az Arena Kupa elnevezésű rally bajnokság megvalósul. Az Arena Mall által biztosított rally szimulátor játékszoftver a www.arenakupa.hu oldalon történő regisztrációt követően használható, a megjelölt szabad helyek függvényében, de egy napon belül maximum 3 alkalom foglalható ugyanazon játékos részére. A játékra történő regisztráció kizárólag online formában valósulhat meg; a regisztráció az Arena Mall hostesseinél is lehetséges. A regisztráció a 18 év alatti játékosok esetében kizárólag szülői beleegyező nyilatkozattal, illetve a szülő/gondviselő e-mail címére érkezett visszaigazoló e-mail elfogadásával  lehetséges. A regisztrációt követően a játékosok rajtszámot kapnak, amellyel a szimulátorok használata lehetséges.
  • A kettő darab szimulátor azonos felszereltséggel, azonos feltételeket biztosít a résztvevők számára. Az Arena Kupa elnevezésű játék egyedi fejlesztéssel, az Arena Mall számára készült, kizárólag a jelen kampány alatt elérhető a játékosok számára.
  • Életkori kategóriák: a játékosok a születési időpontjuk megadásával a 3 különböző életkori kategória egyikébe kerülnek.  Az életkori kategóriák a következők: 14 év alatti játékosok, 14-18 év közötti játékosok és 18 év felettiek.

A Játék két szakaszból áll: (1) a selejtező szakaszban a Résztvevők előfutamokban vesznek részt az alábbiak szerint:

  • minden versenyző a „Kakucsring” körpályán alkalmanként 5 kört tehet meg.
  • az 5 körből 2 gyakorló kör megtételére van lehetőség, majd ezt követően 3 versenykör megtételére van lehetősége, amelynek összesített időeredménye kerül rögzítésre
  • A 2 gyakorló körre maximum 3 perc áll rendelkezésre, majd a verseny 3 körének megtételére maximum 5 perc áll rendelkezésre. Aki 5 perc alatt nem teljesíti a pályát, annak az időeredménye 5:00 perccel kerül rögzítésre
  • Minden versenyző maximum 10 alkalommal jelentkezhet be időpontra a teljes Játék ideje alatt az elődöntő során
  • A rendszer minden eredményt rögzít, a versenyző legjobb eredménye alapján kerül értékelésre
  • A döntőbe minden életkori kategóriából a 6 legjobb időeredménnyel rendelkező játékos kerül. Minden kategóriában további 2-2 tartalék játékos részvétele lehetséges, amennyiben a jobb időeredménnyel rendelkező játékos visszalép, vagy nem jelenik meg a döntő napján a meghirdetett időpontban. A döntő a korábbiaktól eltérő pályán, a döntőre felállított szimulátoron zajlik; életkori kategóriánként a 6 legjobb versenyző a döntő előtt 2 alkalommal edzés keretében gyakorolhat. A döntőbe jutottak a pályát csak a döntő napján ismerhetik meg. Az edzésre 2022. október 8-án 10:00 -14:00 között lesz lehetősége a döntőbe jutott játékosoknak. A döntőben minden versenyző egy alkalommal teljesítheti a pályát, amelyre maximálisan 7 perc áll rendelkezésre.  Az I., II., és III. helyezések a játékosok időeredményei alapján kerülnek kihirdetésre.